2015. május 3., vasárnap

Ha lehetnék... ❀ /20. vers

Ha lehetnék…

Ha lehetnék,
Hát én lennék,
S ha lehetnék,
Csak álmodnék.
De ne felejtsem,
Mit lehet,
Hogy megszeressem,
Mit lehet.

Csak szeretném,
Ha én lennék,
Hogy önmagamat
Szeressék.
S ne felejtsék,
Mik lesznek,
Kik örökké
Nem ébrednek.

S lennék én
Mi nem lehet.
S elfelejtsem
Mit lehet.
De nem lennék
Mi nem leszek,
Mert ábrándba
Sose veszek.

S örökké
Csak álmodnék,
Mit lehetne,
Hát megtenném.
De ábrándba
Én nem veszek,
Az ábrándokban
Nem hiszek.
Az álmomnak
Nem engedek.

S azzá lennék,
Aki vagyok,
Ki ábrándokkal,
 Így álmodok.
S ezért magam
Megvetem,
Mert ábrándokkal
Ébredem.

S mégis úgy lennék,
Ki nem vagyok,
Hogy csak élek,
S nem álmodok.
Mert álmaim
A valóság.
Ó, a legapróbb
Távolság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése