2015. április 10., péntek

Hiszek abban... ❀ /15. vers


Hiszek abban…

Hiszek Istenben,
Önnön Istenemben,
S büszke vagyok rá,
Mit ez által hittem.

Hiszek abban,
Hogy alább nem hagyok,
Mégis megvetem azt,
Aki igazán vagyok.

Hiszek abban,
Hogy mindig hinnem kell,
Hogy ne felejtsem el,
A Nap, ő felkel.

Hiszek abban,
Hogy az élet nem véges,
Hogy nem halsz el,
Mert elved téves.

Hiszek abban,
Hogy a magány barát,
Mert ő igaz,
Hidd minden szavát.

Hiszek abban,
Hogy a magány igaz,
Hogy néha velős,
És soha nem vigasz.

Hiszek abban,
Hogy magamnak támasz
Vagyok a támasz,
Az örök igaz válasz.

Hiszek abban,
Hogy az öröm nem vész,
Örökre nem vész,
Sem a józanész.

S hiszek abban,
Hogy egyszer igaz leszek,
Mikor este ágyamban,
A hitemben fekszek.

S tudom azt,
Hogy igazából hiszek,
Mert Istenem,
Igen, igazán csak benned hiszek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése