2015. február 17., kedd

Örök tél ❀ /3. vers

Sziasztok!
   Ma egy újabb verset hoztam nektek, ami tulajdonképpen már egy éves, csak kicsit átalakítottam. Lehet olvasta már valaki, mert egy régebbi blogomon is közzétettem, de úgy gondoltam, átalakítva sokkal jobb. Ez a versem most kifejezetten az évszakokról szól, és nem a érzelmekről. De valahol megbújva azokat is felfedezhetitek...


Örök tél

Az idő suhan, mint a szél,
Elfogyni kél már a száraz levél.

Ősszel a zuhé barangol,
S bús csöndben eltávozol.
A tél dereng, mint a gondolat,
Elfújom én a dús havat.
Mintára vándorolni kél,
Üvölt a messzi, fagyos szél.
Ráfújja a dús –bús havat,
Befagyasztja a kortyoló tavat.

Kikerics már nem virágzik,
A madárház is csöpög, beázik.
A tél vándorol, de nem megy el,
S az időből egy újabb szeletet szel.

Hol a tavasz, hol a nyár?
Mindegy az már,
Nem csiripel a madár.

De az idő suhan, mint a szél,
S ez volt már az utolsó levél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése